با iBangle یک گوشی اپل را روی مچ دست خود داشته باشید!

مهندسان کمپانی اپل بار دیگر با ادعای داشتن طرحی جدید که بسیار فرا واقعی بنظر می رسد هیاهوی زیادی در بازار تکنولوژی های هوشمند ایجاد کردند، آنها مدعی شده اند ایده ای را در دست تولید دارند که روی یک دستبند شیشه ای که روی مچ دست را می پوشاند بسیاری از امکانات یک گوشی هوشمند را ذخیره می کند و با دستورات صوتی کاربر کنترل می شود، اندازه نسبی که برای این طرح در نظر گرفته شده تقریبا به اندازه یک دستبند است.
براي مشاهده متن كامل به لينك منبع برويد

ادامه نوشته

جان سخت‌ترین گوشی همراه جهان

    شما به عنوان یک خریدار گوشی جدید چه مشخصه‌هایی را برای انتخاب خود در نظر می‌گیرید؟ صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت؟دوربین و سیستم عامل خوب و حرفه ای؟سرعت پردازنده و امکانات ارتباطی و سرگرمی؟ این موارد جزو آیتم‌هایی هستند که هر فرد برای خرید تلفن هوشمند از سر می‌گذراند .اما همه گوشی‌های هوشمند با کلی امکانات و ویژگی‌های بارز دارای ضعفی بس بزرگ هستند!! این قبیل گوشی‌ها به اصطلاح بسیار حساس و نازک نارنجی بوده و در یک لحظه غفلت و سقوط از دستان مبارکتان در جلوی شما پرپر خواهند شد.اما به غیر از این موارد مشخصه های دیگری هم برای انتخاب یک گوشی همراه خوب وجود دارد:ضدضربه،ضدآب و گرد و غبار و در یک کلام جان سخت.

ادامه نوشته

رده بندی بهترین تلفن های همراه سال 2011 به انتخاب وبسایت معتبر cnet / بهترین تلفن همراه سال 2011 کدا

گروه خبری GSM: سال 2011 همراه با اتفاقات بزرگی چون ارائه iPhone 4S اپل و Lumia 800 نوکیا همراه بود. اما به طور کلی پلتفرم اندروید گوگل بر بازار تلفن همراه سیطره عظیمی افکند. کمپانی هایی نظیر سونی و سامسونگ با اعتبار بالایی که داشتند به روبات کوچک سبز اندروید رو آوردند و در بازه های مختلف قیمتی، محصولات متنوع را راهی بازار کردند.

به گزارش زوم ایت از وبسایت سی نت، در حالی که صحبت بر سر آن است که در سال 2012 شاهد تلفن های همراه چهار هسته ای خواهیم بود، خواندن مقاله را ادامه دهید تا با 10 انتخاب برتر تلفن های هوشمند تولیدی سال 2011 آشنا شوید.

10) HTC Titan

ادامه نوشته

تست تصادف چند خودروی مثلا" ایرانی

تا خوردن ورق سقف به بالا، سالم ماندن رکاب و درب راننده، سالم ماندن شیشه جلو، عدم پرتاب عقب خودرو به بالا برای پژو 206

ادامه نوشته

ترمزهای مزدا انرژی را بازیافت می‌کنند!

 مزدا با به کارگیری خازن‌های الکتریکی دو لایه به جای باتری و ذخیره موقت انرژی حاصل از ترمز گرفتن، مصرف سوخت خودروهای سواری با موتور درون‌سوز را تا 10درصد کاهش داده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید سیستم‌های ترمز کنونی که برای بازیافت انرژی در بسیاری از خودروهای ترکیبی و الکتریکی استفاده می‌شوند، بخشی از انرژی جنبشی را در هنگام کاهش سرعت خودرو ذخیره و بازیافت می‌کنند تا به صورت انرژی الکتریکی برای شارژ مجدد باتری‌هایی که نیروی مورد نیاز موتور را تأمین می‌کنند، به کار بگیرند. مزدا اولین خودروسازی است که این سیستم‌های بازیافت انرژی را برای خودروهای سواری با موتور درون‌سوز طراحی کرده است.

این انرژی می‌تواند در تأمین نیروی مورد نیاز بخش‌های کنترل آب‌وهوا، سیستم‌های صوتی خودرو و دیگر قسمت‌های الکتریکی خودرو به کار گرفته شود. مزیت اصلی این سیستم که "i-ELOOP" یا چرخه هوشمند انرژی نام گرفته، عدم نیاز آن به یک باتری یا موتور الکتریکی اختصاصی است.

 

ادامه نوشته